REGULAMIN
1. Zamówienia realizowane są przez Kwiaciarnię „Pod Katedrą” z siedzibą przy ul. Sienkiewicza 18 w Radomiu zwaną dalej Kwiaciarnią oraz przyjmowane za pośrednictwem jej strony internetowej.
2. Opisy i zdjęcia kompozycji kwiatowych są własnością Kwiaciarni i mają charakter poglądowy.
3. Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie miasta Radom po uprzednim wypełnieniu i wysłaniu Formularza internetowego oraz przesłaniu na adres kwiaciarnia@podkatedra.pl potwierdzenia realizacji przelewu. W przypadku odbioru osobistego istnieje możliwość zapłaty gotówką lub kartą w kwiaciarni.
4. W dni robocze i soboty zamówienia złożone do godz. 16 realizowane są w tym samym dniu, natomiast złożone po godz. 16 realizowane są w dniu następnym.
5. Zamówienia w niedziele realizowane są tylko w przypadku złożenia zlecenia do godz. 19 w sobotę.
6. Zamawiający akceptuje możliwość wystąpienia opóźnień w dostawie zamówień realizowanych w popularne święta (Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki, Dzień Babci itp.)
7. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT i obowiązują w momencie składania zamówienia.
8. Zamawiający ponosi opłatę za doręczenie zamówień o wartości od 50 PLN do 199,99 PLN w wysokości 25 PLN. Koszty dostawy zamówień o wartości od 200 PLN pokrywa Kwiaciarnia.
9. Wszelkie dodatkowe prośby i uwagi dotyczące zamówienia Zamawiający winien uwzględnić w Formularzu internetowym w polu „Uwagi”.
10. Jeżeli kurier nie zastanie Odbiorcy pod podanym adresem zostawi wiadomość z prośbą o kontakt telefoniczny z Kwiaciarnią. Wiadomość zawierać będzie informację o przesyłce kwiatowej oraz adresie i numerze telefonu Kwiaciarni. Jeżeli Odbiorca nie skontaktuje się z Kwiaciarnią i przesyłka nie zostanie doręczona w następnym dniu roboczym, zamówienie zostanie uznane za zrealizowane. O niedoręczeniu przesyłki Kwiaciarnia powiadomi telefonicznie Zamawiającego.
11. Kwiaciarnia może skontaktować się telefonicznie z Odbiorcą celem potwierdzenia terminu i adresu dostawy, chyba że Zamawiający nie wyrazi zgody w polu „Uwagi” Formularza internetowego na kontakt Kwiaciarni z Odbiorcą.
12. W przypadku niezrealizowania zamówienia z winy Zamawiającego, np. podania błędnego adresu dostawy lub nieuzasadnionej odmowy odbioru przesyłki, Zamawiający może podać poprawne dane adresowe pokrywając dodatkowy koszt dostawy bez względu na wartość zamówienia lub odebrać bukiet osobiście w Kwiaciarni.
13. Przesyłki do szpitali, hoteli, dużych firm, banków itp. doręczane są do recepcji lub sekretariatu.
14. W przypadku złożenia zamówienia na kwiaty niedostępne w Kwiaciarni z uwagi np. na sezonowość ich występowania, Kwiaciarnia skontaktuje się telefonicznie z Zamawiającym celem ich zamiany na inne.
15. Kwiaciarnia zobowiązuje się do nieudostępniania osobom trzecim danych osobowych pozyskanych w wyniku prowadzonej działalności.
16. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.